Pactis - Home

Help, mijn klant zit in mijn allergie!

Tijdsduur: 1 dag (09:30 - 17:00 uur )

Bestemd voor: o.a.  Bewindvoerders, Mentoren, Curatoren, Schuldhulpverleners, Debiteurenbeheerders 


alleen incompany

* prijs op aanvraag


Accreditatie en PE-punten

1. al onze vakopleidingen zijn KIWA-gecertificeerd

2. Beschermingsbewindvoerders:

Onze vakopleidingen voldoen aan het criterium "relevante bijscholing"

Het Landelijk Kwaliteitsbureau CBM toetst uitsluitend of er relevante bijscholing (voor alle hoedanigheden) is gevolgd. Deze bijscholing wordt niet getoetst aan een minimum aantal studiepunten. Voor zover nodig vragen wij bij de betreffende branche-organisatie vooraf punten aan. Verwacht aantal punten: 6.


- Welke gedragskenmerken zijn er?

- Wat is uw voorkeursgedrag?

- Het maken van een DAS test en bespreken van de verrassende uitkomst.

- Waarom dominant gedrag niet per se negatief hoeft te zijn.

- Het Kernkwadrant (Daniel Ofman)

- Het benoemen van onze kwaliteiten en inzicht geven hoe het komt dat deze vervormen naar Valkuil, Uitdaging en Allergie.

- Het koppelen van mijn kwadrant met die van een ander.


Na deze training heeft u inzicht gekregen in uw voorkeur van gedrag en welke invloed heeft dit gedrag op de ander?

Wat kunt u doen om het gedrag van die ander positief te beïnvloeden?

Verder krijgt u inzicht in hoe het komt dat bepaalde personen meteen in uw allergie zitten en wat kunt u er tegenover zetten om toch op een prettige manier samen te werken?


Erik Rodenhuis

Ik schrijf me in voor deze vakopleiding! Terug naar vakopleidingen

Vakopleiding: Help, mijn klant zit in mijn allergie!

Je doet het met professionaliteit (en liefde?); je inspannen voor je klant. Met de ene klant gaat het in het contact vanzelf en bij ander voel je constant wrijving en soms doet hij/zij dingen waardoor je enorm getriggerd wordt. Je klant zit in je allergie. Hoe komt dat? Hoe kom je eruit? Durf jij te kijken door de bril van de kernkwaliteiten naar jezelf en je klanten?


Share by: